Przygotuj posiekany kalafior lub brokuły, pokrojoną w kostkę cukinię, krążki papryki i cebulę. W razie potrzeby możesz dodać tutaj dowolne warzywa – dynię, ziemniaki, marchewkę. Gdy warzywa będą gotować na parze, z filiżanką niskotłuszczowego jogurtu, 2 łyżki, przygotuj lekki sos. l. miód i 1 łyżeczka. musztarda. Do dressingu dodaj świeże i suszone zioła, przyprawy, sól, pieprz i jeden ząbek mielonego czosnku. Zalej warzywa przed podaniem i ciesz się ich arystokratycznym smakiem.

Warzywa, mięso i ryby na parze je się z ziołami, śmietaną, tartym serem, masłem lub oliwą, śmietaną lub sosem. Dania z parowaru gotowane na parze dobrze komponują się z dowolnymi przyprawami, uzupełniając ich wykwintny smak o nowe odcienie. Bądź wybrednym smakoszem i karm swoją rodzinę smacznie, zdrowo i stylowo!

Jak gotować mięso na parze

Pierś z kurczaka opłukać, pozostawić do wyschnięcia i zrobić małe nacięcia w miąższu. Pokrój czosnek na cienkie talerze, włóż mięso, wlej dwie szklanki wody do miski multicooker i gotuj pierś przez 35-40 minut. Wołowinę można gotować w ten sam sposób, tylko najpierw należy ją marynować w winie lub słonej wodzie przez 2-4 godziny. Szklanka wody wymaga 2 łyżeczek. Sól. Po zamarynowaniu mięsa posyp przyprawami i ziołami i gotuj na parze przez 40 minut. Niektóre gospodynie domowe twierdzą, że jeśli pocierasz kawałek wołowiny suchą musztardą na 2 godziny przed gotowaniem, okaże się, że jest bardzo miękki i delikatny. Należy pamiętać, że danie będzie dość ostre, więc takie techniki kulinarne nie nadają się do kuchni dziecięcej. Pokrój mięso w plastry i podawaj z dowolnymi sosami i dodatkami.